Voting

Selasa, 19 Julai 2011

YAMAHA SPARK,JUPITER,SNIPER,EXCITER,X-1R

Pasal motor pulak nie nak brcerita,.
korang tahu tak pasal motor yamaha nie
yamaha jupiter

salah satu motor yang boleyh d convert dari yamaha 135lc 
yang biase jadi macam tu la,.,.
tapi uk la,.,.
nie la stripe jupiter thailand,.,.
tapi ad la sorng budak kat skola aku tu,..
sakit hati sangat la bila aku pkai lc ni,.
dia boleyh ckap "tak payah buat smart buat laju"
fuhhhh,.,.!!!! ingat aku boleyh makan k dgan kate2 kau tu,.
kau tak pkai motor cam tu boleyh la,.
tapi aku rleekkkss sngap j bile dy ckap cm uhh,.,.
tapi aku tetap dgan diri aku,.,.
ha ad satu motor nia mmag aku mgidam sangt nk d convert kan,..


x-1r 
ha nia la motor nye,.,.nie la motor yang aku mngidam sngat
bila la aku dpat pkai nie kan,..tu la skrang nie payah la,.
motor plik sket j klau da flet malaysia pkai,.,
mulalah polis mnanye kan soalan2 yng susah nk d jwab,.
ha sbnanye mang bnyak klau nk dcrita kan,.tapi lekkk dluu,.
lepak2 dlu,.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan